IN 4 STAPPEN NAAR JOUW STERK VERHAAL

'Elk product, elke brand, elk bedrijf heeft een verhaal te vertellen!

Misschien beschikt u reeds over een idee, een vaag ontwerp, misschien ook niet, maar is het uw vurige wens en ambitie om door te breken met een krachtig zakenverhaal binnen uw marktsegment!

Goed nieuws voor u en uw medewerkers!

Uw verhaal (verhalen) lag de ganse tijd op uw werkvloer te wachten om opgepikt te worden!

In 4 stappen slagen wij erin om verhalen op te diepen en op te bouwen tot ‘stories that LAST’, verhalen die blijven kleven!

Stories that LAST principe

Bouwen aan een sterk verhaal is teamwork van bij de start, een nauwe wisselwerking tussen klant en bureau. Zonder uw input is er voor ons als ervaren verhalenbouwers geen reden van bestaan!

In een eerste fase leggen wij ons oor te luister en vernemen graag alles over uw product, uw markt, uw marketing/business plan, uw bedrijf! Welke verwachtingen en doelen stelt u zichzelf om met een sterk verhaal uit te pakken? Welke doelgroep, welke stakeholders wenst u te begeesteren! Welke boodschappen zijn reeds vooraf gegaan?

Naargelang de aard en de omvang van het project werken wij hiervoor hecht samen met uw marketing manager, sales manager, business manager, communicatiemanager, project manager, R&D manager, bedrijfsleider, CEO, uw administratief assistenten, of stellen we een groep van medewerkers samen.

Bij de volgende stap schetsen we een volledig overzicht van alle bouwstenen die de basis kunnen vormen van ons ultiem verhaal!

Via geschikte communicatietechnieken en story tests diepen wij verhalen van de werkvloer op waarvan u amper het bestaan afwist.

Onze sessies maken hierbij heel wat energie, interactie en creativiteit los onder de deelnemers. Het eindresultaat zal u met verstomming slaan, zo’n schat aan verhalen!

De kunst van storytelling voor business bestaat erin om enkel het sterkste verhaal te bouwen rond uw brand, uw productportfolio, uw bedrijf, uw medewerkers, uw klanten, uw volgers.

De juiste keuze van story angle en story elementen zijn hierbij van doorslaggevend belang voor succes!

We vertellen niet enkel brand stories of corporate core stories!
Eenmaal finaal … verschepen we ze!

Wij informeren en adviseren u van nabij aangaande de keuze voor medium bij elk van uw ‘shipments’. Online zowel als offline communicatiekanalen, of een mix van beide, kunnen worden ingezet, maar steeds ten gunste van uw sterk verhaal!

Klaar om te bouwen, te verschepen en de leiding te nemen met uw sterk verhaal?
The Story House ontvangt u graag!

klanten

Abbott AbbVie Ablynx Achilles Design Alexion Bausch & Lomb Bayer HealthCare Chiesi Cordad Schulte Huis Flen Pharma Genzyme Ipsen Life Expert Centre Medtronic Neocare Nutricia Pfizer Roche Simopharma Simovision St. Jude Medical XWebinar

de leiding nemen met een sterk verhaal?

Wij staan voor u klaar om mee te bouwen!
Aarzel niet en neem nu contact op met The Story House!